پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118723
افزايش پرواز هاي فرودگاه شهرکرد باعث رونق بيشتر صادرات مي شود
تاریخ انتشار : 1393/06/11 08:25:34
نمایش : 1727
متوقف شدن پرواز بين المللي شهرکرد به کويت يکي از دلايل عدم صادرات محصولات باغي از جمله هلو است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميدرضا خبير در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره به ضعيف بودن صادرکنندگان ما در زمينه بين المللي گفت: عدم رعايت برخي استانداردها، نوع بسته بندي، هزينه هاي بالاي حمل ونقل و همچنين تورم باعث شده تا صادرکنندگان ما نتوانند با ديگر کشورها در زمينه صادرات رقابت کنند.

خيبري با بيان اين که صادرات استان در چند ماه اخير نسبت به مشابه سال قبل کاهش يافته است افزود: برخي از مشکلات امنيتي در کشور عراق سبب شده است که دو کارخانه بزرگ استان نتوانند به صورت مطلوب صادرات خود را به اين کشور انجام دهند.

وي پاکستان، امارات و افغانستان را از ديگر کشورهايي عنوان کرد که برخي از محصولات استان از جمله سيمان به آنجا صادر مي شود.

مدير گمرک، متوقف شدن پرواز بين المللي شهرکرد به کويت را يکي از دلايل عدم صادرات محصولات باغي از جمله هلو برشمرد.

خيبري ارزيابي در محل را يکي از برنامه هاي کمرگ جهت تسريع در صادرات بيان کرد و گفت: ۹۵ درصد از کالاها که جهت صادرات به گمرگ وارد مي شوند در محل بارگيري کنترل شده و ديگر نيازي به بررسي گمرک کشور ندارد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html